svar

Hittade en MASSOR med kommetarer jag aldrig har sätt, som ni har kommenterat? Blogg.se är dåliga på sånt, haha

Här kommer svar på vissa av dom...

ellen om Ellen:
hahah, ingen bild på mig (BRA!!) precis, filmen var kanske inte jätterolig...
SVAR:
Haha du ville ju inte det, :) Nja sådär var den...


ellen om Klagomål:
jaa, du suuuger på det!!! :@
SVAR:
Tack då! :)


ellen om Mc...:
ellska våran tjejkväll ;D
SVAR:
Jaa :)


Anonym om Ikea...:
var det kul?! ;)
SVAR:
Ja då, :)


Anonym om fotografering på nääs:
UPPDATERA MERA!!!
SVAR:
Ja, jag försöker uppdatera så mycket jag kan :)


Molly
om Bloggar, top 5:
haha, vi vill oxå bli veckans blogg? ;D <3
SVAR:
Haha Det skriver alla.. :)
 


Anonym om stallet K.. 3:
När kommer topp 5 bloggarna och bilderna du fotade på nääs ? vill see :D:D<3333333
SVAR:
som sakt var det ju länge sen kommentarerna kom, eller aa men du vet säkert att dom redan har kommit :)


annelie :)
om stallet K.. 3:
jag tycker att jag borde få vara etta på "top 5 bloggar"
SVAR:
Jasså, :D


emma<3
 om stallet K.. 3:
Sv: Vad kul! :D då vill du rida malin va? :P
SVAR:
Ja, det vet du nog redan att jag fick :D


Det var dom kommentarerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0