Ikea...

Igår klockan 12 på dan åkte jag och mamma och Oskar (bror) till Ikea vi köpte massor men saker och så, sen åkte vi till Elgeganten för oskar skulle ha något sen gick vi in på ett jätte stort zoo men dom hade  ju inga djur bara mat och leksaker, jaja vi köptehundgodis :)
Sen åkte vi till allum och gick runt lite där jag köpte en tröja på ginatrecot och så sen åkte vi hem var klockan 7 :o aja, då ringde mormor precis när vi kom in och efter 20 minuter kom hon precis när jag hade duchat färdigt. Hon åt middag med oss och så sen stanade hon och vi kollade på melodifestvalen och sen åkte hon hem efter den. GAAHH, jag hatar Danny uuhhs! Jag blir så arg på att han gick till final! :@ HAHAH

Men nu sitter jag här och gör inget ting jag får la sms:a någon och fråga om dom kan göra något :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

var det kul?! ;)

2011-02-09 @ 22:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0