Bloggar, top 5


1. Sofia och Joanna. Två sjukt snälla tjejer som är duktiga på att rida! Deras blogg är Jätte bra och dom uppdaterar mycket. Deras blogg hittar du här.

2. TeamSL. Två riktigt duktiga ryttare med fina ponnyer! 2 absoluta toptjejer. Dom skriver roliga inlägg och uppdaterar mycket och Ofta, Good! Deras blogg hittar du här.

3. Nellie Berntsson. En självklarhet för mig! Tror aldrig jag har varit med om en målmedvetnare tjej! hon är grymt duktig. Denna tjejen kommer gå långt, det lovar jag! Hennes blogg hittar ni här.

4. Elisabeth och Andrea. Ragge och Dumle är underbart söta och jag hoppas verkligen för Lisas skull att Ragge blir bra snart! Deras blogg hittar ni här.

5. Jennifer och Allis. Bra blogg och underbart fina hästar, Speciellt Clo Portello!
Deras blogg hittar du här.

Sen läser jag även 2 till ungefär


Kommentarer
Postat av: Molly

haha, vi vill oxå bli veckans blogg? ;D <3

2011-02-02 @ 18:35:32
URL: http://ponnysanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0