loyd...

nu sitter jag här vid datorn. Idag var jag i skolan och vi hade kort onsdag så vi slutade 12. sen kom jag hem och då sa mamma att loyd hade ont i tassen och visade var. så kollade jag och då såg jag att det var helt köttigt och nageln hade vridigt sig. mamma hade inte sätt det så hon ringde vetrinären och vi fick åka dit derekt och dom grejade där och så . sen så kom vi hem och jag hade bakat kladdkaka så då åt jag sån och så gjode jag läxor. sen åt vi och sen målade jag naglarna :) Nu sitter jag här vi datan och chillar :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej cheyen!

Kolla gärna in min blogg, har ny design och allt det där ;)

Hare bra!

KRAM

2011-09-22 @ 16:04:22
URL: http://picsmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0