fullt...

Han inte blogga igår tyvärr, Hade fullt upppp..!


sålde tidningarna som vaniligt på morgonen när jag kom hem var det bara äta en macka snabbt, borta tänderna och sen åka med pappa på mortotncykeln till göteborg. klockan var 10 när vi kom fram till pappasmotorcykelklubb då... sen satt vi där och väntade.. eller aa jag sålde klistermärken. vid klockan 1 var det nämligen mortorcykel körning. det var 112 hojar som var där men 98 stycken följe med. vi åkte lååååånnnggggt och stanade vid ett mysigt litet kaffe där det visst bara jobbade 5 st... HAHA dom fick fullt uppp :)

Sen efter det åkte vi till baka till pappas motorcykel klubb och så.. sen åkte vi hem och då var vi hemma vid 6 ungefär. kom hem pratade lite med alla hemma och så sen ducha jag.. la in ALLA mina KLÄÄÄÄDDDEEER i min gaderob ooj, vad jag fick knöö! HAHHA, sen åkte jag och mamma och handlade!
Vi åt middag vid 7 och sen 20 i 8 åkte vi till nääs för att "fira" vallborg... HHAHA, träffade Ellen och vi gick ner till hästarna, jag hade även med mig mammas kompis barn Leo han är 2 år. vi kollade på hästarna och klappade och såå. sen gick vi till backa då träffade vi Linnea i vår klass :) aa och sen fortsatte dagen så.. hahha

Bilder kommer snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0