Mina dagar

Jag vet att jag inte bloggat på länge men jag har inte haft lust eller så. :)
Men iallafall ska försöka sammafatta häljen här nu då.

Fredag: Först var det skola och sen hem efter det åkte vi som vanligt till stallet. Jag gjode att man brukar göra, Sen vi 6, när vi jobbat klart åkte lina-maria och Ida med hem och sov över. När vi kom hem då så satt vi väll vi datan och så sen Kollade vi på letsdance och sen hade vi Modevisning ahhahaahha, :)

Lördag: Jag vaknade (av väckarklockan) vid 8 och vid 9 cyklade jag ut och sålde tidningarna, (aftonbladet) som vanligt. Sen när jag kom hem duckade jag upp Frukost och klockan 10 väkte jag lina-maria och Ida. Efter 10 minuter tyyp så vaknade dom och vi satt och åt frukost. Efter frukosten gjorde vi inte så mycket. Sen spelade vi fyrmannakotte med pappa och Jag och ida kom på pappas och Lina-marias tecken hela tiden ;) Hhaha, Fast dom tog Högre poäng hela tiden så dom vann TYVÄRR! ;) Sen gick vi ut i skinade solen och hahah "lekte" pantjumme :D:D hahha, sen gick vi inn och gjorde en egen kokbok, fast det blev bara ett Recept just nu :)
aja, sen bakade vi Muffins :) Choklad och Vanilj och då var klockan 6 unge fär när Ena plåten muffins var klara. idas mamma kom och ida tog med sig 3 muffinsar hem av dom färdiga (12) :)
Sen Kom lina-marias pappa och hon tog inte med sig någrea fast hon åt 1 innan hon gick. Jag på minde båda 2 att kolla så dom inte hade glöömt något men så klart efter ida hade åkte Ringde hon och bad mig ta med mig Hennes vantar som hon glömde till stallet på tisdag och Efter lina-maria hade åkte ringde hon och sa att jag skulle ta med hennes kameraladdare. Sen hittade även mamma hennes Koffta :) SLARVISAR. efter dom hade åkt kom mormor och Kollade på melodifestivalen som vanligt med oss :)

Söndag: Jag gjorde APPPPSSOOUULLLUUT ingen ting. fören klockan 7 då jag åkte till fotbollen för jag har ju inte tränat sen dom tränade på tidagar då jag red. så nu spelar jag igen :)

Idag (Måndag): Jag har varit i skolan och vi var på teater, Den var GRRYM faktiskt. haha, sen Nu sitter jag har och om 3 och en halv timme är det Fotboll. uteträning klockan 7 till halv 9 :) KALLLT :D Aja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0