min dag

Heeej alla läsare. jag tänkte berätta lite om min dag.

Den började med att jag gick till skolan vid 8. Var framme typ 5 över pga att pappa körde idag för jag blev lite sen :) Satte mig i bubblan med Elsa när jag kom till skolan. Vi satt där och pratade lite och så pratade vi lite om en grej i klassrummet jag kollar in och märker att vi tydligen hade börjat vi springer dit fast som tyr hade alla inte kommit in en, (alltså dom hade precis öppnat) och läraren var inte där. Första lektionen var No från klockan 08.10 till klockan 08.55 fast jag hade utväcklingssamtal och det började klockan 08.30 till 09.00 men vi var klara 09.15 för vi prata om annat utanför UIP skitgrjen :) Efter det Sprang (gick snabbt) till gympan. När jag hade bytit om och pratat med Elsa och Johanna en stund gick jag ner och jag kom lagom till upproppet. :) Fast vår gympalärare visste att jag skulle ha gympa. Linus, Kevin och Anton hade egen gympa och den söög! haha
Jag och Lucas blev sura och satte oss och surade vi väggen hahahaha för att man skulle tyyp bygga upp en mur men då tog dom bort lite så det skulle bli svårare för oss och BLABLABLA :)
Efter gympan hade vi en halv timmes rast som vanligt. Då hade vi språk, vi gjorde inget speciellt i Franskan. Vid 11.20 till 11.40 rast och sen då vid 11.40 hade vi lunch. Det var äklig fisk så jag åt makaroner med sallad. MuuuMMS! ;) sen vid 12.20 började lektionerna igen och då hade vi svenska fast vi skulle haft No/matte. Jag gjorde färdigt min saga och lämnade in den det var läxan till i morgon :)
Sen sista lektionen var slöjd och den började 10 i 2 och var till 10 över 3 :)
Jag gjorde klart mitt fina halsband :)

Det var min dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0