´

Jag har inte hunnit blogga pgr..

I tisdags var det skolavslutning och efter det var jag hemma hos mina sysslingar och fika lite och så sen åkte jag hem, bytte om och åkte till stallet. Ridningen gick bäääässttt! Jag hade markus och vi körde gymkarna. Jag trodde inte har var så snabb hahah, jag gjorde så mitt lag vann sa alla hahah :D
Efter ridningen fick jag brottom hem och jag bytte om snabbt och sen åkte jag till skolsout :D

Igår var jag på liseberg hela dan med Emilia, Ida och Lina-maria :)

Idag ska jag till liseberg igen fast med fotbollslaget och sedan drar laget till matchen damlanslaget sverge-mexiko :)

Imorgon ska jag också till Liseberg fast med Ida och Lina-maria för ERIK SAADE är där fast jag gillar inte han men vi ska dit endå :D

Så alltså kommer inte jag kunna blogga på länge så ni vet ;D


Kommentarer
Postat av: molly(:

lägg upp bildernaaaaaaaaa. :D

2011-06-17 @ 10:47:25
URL: http://hwryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0