dagarna

Hej haft lite fullt upp dom senaste dagarna och har fullt up mer dagar.. hhaha
Men jag bloggar lite när jag har tid :)

I Torsdags: var jag med Mikaela (en kompis) hos hennes medryttar häst Cezar :)
Vi hoppade och jag kan ju säga att han suger på att hoppa! hahah
Sen fick jag rida han lite fast bara skritta och Trava men det är lite iallafall :)
Sen åkte vi hem till mig och jag byte om och så när jag var klar cyklade vi hem till henne och när gjorde vi typp INGENTING haha! det var den dagen.

I Fredags: Vaknade jag vid 11 och då sa mamma att vi skulle åka till havet. Jag smsade Lina-Maria och frågade om hon ville följa med och såklart ville hon det :)
Vi åkte och samtidigt hämtade mitt Id-kort i lerum när vi ändå hemmtade lina-maria där...
Sen var vi vid havet till halv 3 och då åkte vi till stallet och så byte vi om när. Arbetade lite i stallet och sen vid kvart över 5 var det min tur att rida :) Jag red Tittut och han var stel i högersidan i början men med mycket övningar så blev han fin och lyssnade på skänken :)
Ridningen Var JÄVLIGT varm så vi red bara 45 min istället för 1 timme sjöönt! :)

Idag: Vet jag inte vad jag ska göra men vi ska la åka till havet och Lina-Maria eller någon kanske ska med :)

Ha det Bra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0