dag 5, (Fredag)

På fredagen åkte vi upp tidigt vi var i stallet klockan 7 :( Fyy va trööt jag var!
Först red jag Völis och efter jag hade ridigt red Wilma Lucas, en shettis som inte är inriden.
Men Völis gjorde jag mycket halter och sidvärsrörelser :) Han lyssnade inte över huvettaget i början men det beror på att han HATAR padoken! han försöker att stanna vid ingången och så men nej det får han inte. I galoppen var han bråkig och busig. Han hoppade sidled och grejade, lite Crasy :)
EFter att vi hade ridigt och grejat klart i stallet skulle vi ta bussen hem för Carina jobbade. hon sa att vi skulle ta bussen 762 tyyp eller något, den enda bussen som går där. Då hoppar vi på den och sen så stannar bussen på någon station och alla går av då frågar vi vart den går och den går till wilmas gata, nej då fick vi springa till nästa buss och han sa nej men ni kan hoppa på denna och sen byta vid en annan, jaha :) sen när vi är vid en annan station då ropar han över hela bussen, ni kan springa och ta bussen bakom istället. Vi springer dit och frågar och den gick dit. Och när vi sitter på bussen så hoppar en kille på kanske 30 års ålden och setter sig på andra sidan av gången av oss. han tar upp en tidning och gör den till en strut och så bara han spyyyrr! :bigeyes: Uuuh!
Han spyr ass mycket han hinner åka 2 hållplatser och sen går han av och spyyr ass mycket! hela golvet på bussen var massa spya på, uuuhhs! :bigeyes:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0