ridningen

stallet i går var bra. Jag red Malin och Just nu på ridskolan håller vista grupper på om att tävla och bli en större grupp. Det gick jätte bra för mig Malin gick i form, trampa under sig och gick jätte fin, det sa pillan (ridlärare) också, Hon gjorde inget fel i galopp eller något. Men jag ska öva pyttepytte lite på min hand pga att jag järna åker fram med armbågen när det är starka hästar som malin var i går, Hon var jätte konstig i första varvet i galopp hon drpg ner huvudet och var jätte långsam, Men sen i all annan galopp var hon vanlig och tillomed gick ner lite i form i bland eller i allafall några sekunder då och då...
Men nu ska jag till skolan och idag efter så ska jag inte göra något, Ska nog sitta med läxor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0