Utkast: Feb. 23, 2011

Heej, ! Just nu håller jag på med att laga makaroner och köttbullar till mig och min bror :)
Sen efter det ska jag nog plugga, FRANSKA :)

Franska:

Mon nom est Sofia, hahaha, je pense que tu le sais: D
Le français est amusant, saviez-vous que? : D
Je n'ai rien à faire parce que je amortir un peu le français:)
Maintenant, faire bouillir le macaroni afin que vous puissiez passer un bon moment, au revoir 


Översättning till svenska :)

Jag heter sofia, hahaha, jag tror ni vet det  :D
Franska är kul, Visste du det?  :D
Jag har inget att göra därför dampar jag lite på franska :)
Nu kokar makaronerna så ni får ha det så bra, hej då ♥


Kommentarer
Postat av: warnmark -presspass på GHS 2010-2011 -Vinn benlindor från JW

Sv; Tack för din anmälan till tävlingen och lycka till :). Tävlingen avslutas den 1 mars och vinnaren presenteras i bloggen inom tre dagar.

2011-02-23 @ 20:13:24
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0