Göölligg

Idag har jag inte gjort NÅÅÅNTING! :) hahha, efter skolan kollade jag tyyp på inspelade program från tv och sen skulle jag göra läxor MEN sofia gost SMART, har så klart glömt engelska pappret i skolan i skåpet, som vi har läxförhör på i mån... :)
Men mamma skulle träna så hon körde mig ditt och gården var öppen så jag gick in och dom uppnade en dörr så jag kom till mitt skåp, sen stannade jag även där, en stund men det var tråkigt så jag hem 5 i 7, (kom ditt klockan 6) Det var inte så mycket folk där men aa, Nu är jag hemma och snart ska jag kolla på sverges mästerkock på tv om 20 minuter tyyp :)

Fin bild på mig och min GÖÖÖLLLIIIIGGA hund från i söndags den 20/2 :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0