allé 8:an

 Idag i skolan sprang vi ju allé 8:an, Den är 8 km och jag sprang på 59.04 är jätte nöjd!
Jag spang hela vägen till nääs sen sprang jag lite då och då när jag blev trött. I början sprang jag med jossan och linnéa men sen vid hyltorna sprng jag i från dom och spragn själv, Jag sprang med jessica och Filippa lite då och då.

Efter loppet hängde jag med Jessica Hem, hon lärde mig massa photoshop ! :D
HAHA, jessica hittade en rolig liten leksak som skuter ut saker HAHAH, Rolig!

 
Presis när den ska skuta ut grejen :)




Kommentarer
Postat av: ponnysnack/molly

när är vår header klar ? :)



smsa mig de elr så ? okej ? :d <333

2010-09-19 @ 11:59:59
URL: http://ponnysnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0