sover hos Ida idag :D

jag har inte hunnit blogga så mycket men så här har veckan varit:

MÅNDAG: skola sen fotboll
TISDAG: skola sen stallet
ONSDAG: skolan sen läxor hela dagen!
TORSDAG: fotograferade molly när hon red
IDAG(fredag): idag var jag i skolan som vanligt, jag har precis packat klart att jag ska ha med mig när jag ska sova hos Ida idag :D sen blir det stallet och efter det Sover jag hos ida :D

Det kommer inte komma mer inlägg idag för att jag sover hos ida men i mån blir det massor med inlägg och nog en BILD BOMB :D




Kommentarer
Postat av: elvira :D

Hej, vinnaren i tävlingen du var med i på min blogg finns nu uppe på bloggen! Kan det vara du? ;)

2010-10-03 @ 01:44:54
URL: http://ridahest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0