ridningen igår...

Ridningen i går gick bra :)
Jag red Erik, skit seg em fans inga sporrar i stallet så jag fick bara använda spöt, men han var väldigt pigg men det kanske inte var så konstigt för gruppgruppen innan oss när dom red så blev alla hästarna räda för det låter så "jävla" mycket nere på kortsidan ävenatt det var snö storm och då skedade alla hästar, fast det var bara en som åkte av och det var på prisse. Men iallafall så skritade vi, och vi fick rida nere vid kort sidan och då erik är ju så JÄVLA rädd för allt och då börja det läta (det var nog en gren som slog på vägen) då hoppade han till sen lätt det lite med och då skenade han i väg i galopp :) hahah, sen var han så rädd där nere så han kunde inte gå där så jag fick liga på volten, sen i slutet kämpade jag att få han vi väggen och då gick han där men han gick jävligt snabbt för bi och kollade på väggen och drog sig inåt hela tiden. Men det gick bra :)

Deta är Erik.

Inte jag som rider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0