Mina julklappar :)

Nu har vi öppnat alla paket i familjen och jag fick:

*Systemkamera, Canon Eos 500D :D Wiii!!! :D

*En kamera väska och minnes kort och sånt
*En skylt av ida :D

*En blå Puma mjukis tröja
*En Rosa tröja
*Armband
*Hästgodis, vitaminer :)
*Hästgodis
*Pinnset
*Ett Hjärthalsband av Ida
*En Rosa spegel
*Presentkort på hela Allum
*Ett par Röda tofflor

och sen på söndag ska jag till släckten :D Wiii

Bilder på sakerna:

Bjuder på bilden, Canon Eos 500D

Puma Tröja

Skylt från Ida, Gölligt! <3

Rosa Spegel


Hästgodis, Vitaminer

Hjärt halsband


Pinnset :)



Hästgodis

Rosa Tröja

Jag har inte kort på Presentkortet och Tofflorna :)


Kommentarer
Postat av: Jessica'

Nawwh , jag fick också min kära systemkamera (aa'

Nikon D3100 :)

2010-12-25 @ 09:45:48
URL: http://jessiicalundgren.blogg.se/
Postat av: anonym

de är ingen nike tröja de är puma ;)

2010-12-26 @ 12:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0